Wanneer moet ik betalen?
Waar vind ik mijn bestelnummer?
Hoe krijg ik informatie over mijn bestelstatus, als ik per e-mail geen bevestiging heb ontvangen?
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik volgende keer per e-mail een bevestiging ontvang?
Is het mogelijk een factuur te ontvangen waarop de btw wordt vermeld?
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Mogen mijn factuur- en leveringsadres verschillend zijn?
Waarom is mijn online bestelling geannuleerd?
Ontvang ik een factuur?
Welke e-mails ontvang ik in verband met mijn bestelling?
Hoe weet ik of mijn bestelling wordt verwerkt?
Waarom vind ik mijn bestelling niet terug in mijn "bestelverloop"?
Moet ik een account aanmaken om in jullie onlineshop te kunnen winkelen?
Hoe verwijder ik mijn account?
Je kunt je account helaas niet zelf verwijderen. Neem alstublieft contact met ons op via ons contactformulier en wij doen het voor je.